Social Icons

Friday 6 June 2014

Saya Tiada Duit Sebanyak RM 850-00- Papa Gomo

Gomo Papa Gomo

Saya tiada duit sebanyak RM 850 ribu untuk membayar saman fitnah kepada DS Anwar Ibrahim -Kata Papagomo kepada Mahkamah...

Wanauzbillahiminzaliq :
Ketahuilah bahawa sesungguhnya Golongan PEMBUAT SERTA PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKINI fitnah-fitnah tersebut serta membicarakannya dikhalayak ramai sama ada ingin mengaibkan atau hanya sekadar memberitahu kepada yang lainnya tanpa apa-apa niat sama ada bagi menghina atau mengaibkan mereka telah melakukan suatu DOSA BESAR yang amat berat di sisi Allah Azza Wajalla dan janji Allah Golongan tersebut akan menerima azab seksaan di Akhirat kelak..
Golongan PEMBUAT, PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKINI Fitnah-Fitnah tersebut akan ditempatkan Allah besama-sama dengan golongan yang pernah memfitnah

- Nabi Allah Yussuf a.s yang kononnya berzina dengan Zulaikha
- Nabi Allah Luth a.s kononnya pengamal Hubungan sejenis ( Liwat )
- Nabi Allah Ibrahim a.s berzina dengan Hamba- Hamba kepada Isterinya Siti Sarah
- Siti Mariam Ibu Kepada Nabi Allah ISA a.s kononya berzina sehingga melahirkan anak.
- Saidatina Aisyah r.a kononnya berzina dengan sahabat Rasulullah s.a.w Safwan bin Mu'attal.
Note :

Di akhirat kelak Allah akan berpaling dari Golongan PEMBUAT, PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKINI segala Fitnah-Fitnah yg tersebar di dalam masyarakat..
Dosa Golongan PEMBUAT, PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKININYA tidak akan terampun di sisi Allah malah Rasulullah s.a.w sendiri berlepas tangan dari umat baginda yang terlibat dengan segala bentuk FITNAH..

Janji Allah.. selagi mana PEMBUAT, PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKININYA tidak diampunkan oleh Individu, golongan, kelompok, keluarga, keturunan atau satu- satu bangsa di Yaumul Mahsyar nanti maka selagi itu lah PEMBUAT, PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKININYA akan kekal menerima Azab seksaan Allah di dalam neraka Allah azza Wajalla..
Segala amalan, ibadah, amal jariah golongan PEMBUAT, PENYEBAR FITNAH dan Golongan yang MEYAKININYA tatkala dinaikkan di atas Neraca Mizan akan berterbangan seperti debu-debu halus yang dibawa angin lalu.. Mereka inilah golongan yang Muflis di akhirat kelak seperti mana yang pernah disabdakan oleh Rasulullah s.a.w dahulu..
Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates